Език &
/
Език
0
Език &
/
Език
  •    
Начало Marketing & SalesMarketing Research Professional
Ново
Marketing Research Professional
Marketing Research Professional

Marketing Research Professional

-15%
Цена: 591.60 лв.
Каталожна цена: 696.00 лв.
Отстъпка: 104.40 лв. (15.00%)
  • Код:
    SCMR-P

В наличност

Marketing Research Professional включва онлайн курс с 180 дни неограничен достъп, изпит и сертификат.

 

Този курс предоставя цялостно разбиране на рамката на маркетинговите проучвания. Ще научите ключови концепции, свързани с всяка фаза на проект за маркетингово проучване.

 

Като оторизиран обучаващ партньор (Authorized Training Partner) на SMstudy (САЩ), Ви предлагаме подготвителен курс и изпит за сертификата Marketing Research Professional.

 

SMstudy® е водеща сертифицираща организация по продажби и маркетинг. Автор е на SMstudy® Guide – изчерпателно ръководство за маркетинг и продажби, което може да се използва от всяко лице или организация, желаещи да се отличат в областта на продажбите и маркетинга.

  • Какво включва:
    курс и изпит
  • Област:
    #маркетинг и продажби
  • Ниво:
    разширени знания и умения
  • Език:
    английски
  • Предварителни изисквания:
    няма
  • Сертификационна програма:
    да
  • Срок за достъп:
    180 дни
Брой:
Добави в желани

Бърза поръчка без регистрация

(Само попълнете 3 полета)
Ще се свържем с Вас в рамките на работния ден.

Маркетинговите проучвания могат да се провеждат във всички аспекти на продажбите и маркетинга. Сертифицираните по SMstudy® Certified Marketing Research Professional тестват множество маркетингови хипотези, за да разберат по-добре поведението на потребителите, да финализират характеристиките на продукта, да дефинират показатели за маркетингови усилия и да проследят и подобрят маркетинговите дейности.

 

Нашата акредитирана програма Marketing Research Professional (Професионалист по Маркетингови проучвания) включва:

 

Онлайн курс Marketing Research Professional

 

  • 97 Videos 
  • 6 Chapters
  • 6 Study Guides
  • 52 Test Questions
  • 1 Reference Material
  • 240 Terms and Definitions
  • 2 Illustrative Case Studies
  • Marketing Research Professional Certified Exam

 

 

 

 

 

Съдържание на курса:

 

  1. Introduction
  2. How to use SMstudy Guide
  3. SMstudy Certification Schema
  4. Why use SMstudy Guide
  5. Brief History of Marketing Research
  6. Conventional Mass Media Marketing
  7. Fragmented New-Age Marketing
  8. Innovative Internet-Based Business Models
  9. Sales and Marketing as a Continuum
  10. Corporate Strategy
  11. Aspects of Sales and Marketing
  12. Levels of Sales and Marketing Strategy
  13. Marketing Strategy Overview
  14. Marketing Research Overview
  15. Define Research Problem and Choose Research Design
  16. Data Collection
  17. Data Processing and Data Analysis
  18. Data Interpretation and Reporting
  19. Define Research Problem
  20. Define Research Problem – Inputs
  21. Define Research Problem – Tools
  22. Define Research Problem – Output
  23. Choose Research Design
  24. Choose Research Design – Inputs
  25. Choose Research Design – Tools
  26. Choose Research Design – Output

 

Предварителни изисквания:

 

Няма официални предврителни изисквания за този сертификат. Въпреки това, е добре да сте преминали SMstudy® Certified Marketing Research Fundamentals.

 

 

Видеоуроци

 

 

 

 

 



 

Case Study

 

 

 

 

 


Chapter Test

 

 


 

 

Terms and Definitions

 

 


 

 

SMstudy® Guide – Marketing Research (MRBOK™ Guide), PDF (339 страници)

 

 


 

Курсът съдържа цялата информация, необходима за успешно полагане на изпита. Учете от всеки компютър и от всяко място, когато и колкото искате! Не са необходими никакви специални технически средства. Можете да повтаряте материала и тестовите въпроси неограничен брой пъти.

 

 

Информация за изпита за сертификат:

 

  • 100 въпроса с възможни отговори
  • 120 минути
  • Не се отнемат точки за грешен отговор
  • Наблюдава се от онлайн квестор

Всички цени включват ДДС.

 

PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, MSP® and ITIL® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. / COBIT® 2019 and COBIT® 5 are Registered Trade Marks of the Information Systems Audit and Control Association and the IT Governance Institute. / AgilePM® and AgileBA® are registered trademarks of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. / TOGAF® is a registered trademark of The Open Group in the United States and other countries. / Praxis Framework™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / Lean IT is a trademark of Lean IT Association LLC. All rights reserved. / GDPR Awareness™ is a trademark of APM Group Limited. All rights reserved. / BRMP® is a trademark of Business Relationship Management Institute, Inc. All rights reserved. / ScrumLearn® and AgileLearn® are registered trademarks of iCONS – Innovative Consulting Srl. All rights reserved.